Šie mokymai skatina kūrybiškumą ir iššūkių priėmimą. Mokysimės atpažinti ir įveikti tai, kas trukdo tiek asmeniniam, tiek kolektyviam kūrybiškumui.
Po mokymų dalyviai turės platų supratimą apie kūrybos procesą ir idėjų generavimą bei gebės įveikti kūrybiškumą ribojančius iššūkius.
Kūrybiškumas ir smalsumas – visada už rankučių!
Dalyviai išmoks kritiškai vertinti veiksnius, praktikas ir požiūrį, kurie gali trukdyti kūrybiškumui.
Dalyviai gaus įrankius, kaip identifikuoti kūrybiškumą stabdančius veiksnius. Mokysimės juos įveikti.
Dalyviai įgys gebėjimą atpažinti savo ir kitų kūrybiškumo trukdžius.
Mokymai skatina dalyvius ieškoti naujų būdų, kaip sužadinti ir palaikyti kūrybiškumą.
Įtraukianti istorija, susipažinimo ir lūkesčių aptarimo žaidimas.
Darbas grupėse. Michaelo Robinsono ir Darya Zabelinos (2010 m.) eksperimento atkartojimas, refleksija.
Teorinis impulsas – kultūrinės vertybės ir diletantizmas.
Laura Schultz eksperimento atkartojimas. Dvi grupės. Filmuojama. Po to analizuojamas video, daromos išvados.
Leidžiame įsikrauti smalsumo baterijai.
Individualus darbas. Herojaus kelionė (komikso pildymas).
Mokymus uždarome reflektuodami patirtį.
Mokymų metu lavinsime viešojo kalbėjimo įgūdžius, konstruosime kalbas, mokysimės atpažinti auditorijos poreikius ir pasirinkti tinkamas priemones savo…
Mokymai „Laimėk daugiausiai, kiek gali” siekia lavinti jaunuolių derybų ir bendradarbiavimo įgūdžius. Čia mokysimės…
Stebint ar patiriant modernų meną gali kilti klausimas: „Ar tikrai tai menas?“. Tokia reakcija įrodo: menas veikia…